streda, októbra 18, 2006

OMG

No yo...mame tu skolu...uz trocha dlhsie,ale az doteraz som to az tak nepocitovala...kokos,je to fakt dost huste!Ako jedina si tam pripadam ako kura...totalne stratena a vsetci naokolo su ludia,co vedia o vsetkom ako prvi a ja ako posledna.Mne to moc nevadilo,ale uz sa to zacina odzrkadlovat na tych hodinach.Ucto ma doraza kazdym tyzdnom viac a viac,nielenze nechapem o com to je,ale este sme so Slyom a Marylis schytali takeho profaka ze katastrofa,nic mu neni rozumiet a aj keby bolo,mne by to nic nehovorilo:((...no co uz.Hmm..velmi sa tesim na skusku s nim. Najviac ma stve to, ze to uz neni taky frei ako na strednej,sice som tam musela chodit denne,ale nemusela som sa vobec ucit,no tieto dristy,co nam tu prednasaju si uz len tak logicky neodvodim so svojou prirodzenou inteligenciou..pche..sakra!OMG...co mam robit?...musim sa do toho tempa niako dostat,lebo mna kym niekto neprinuti,tak sa nezacnem ucit..hruuza.Ked si predstavim,ze by som to mala uz za sebou..5 rokov skoly,tak si zase nechcem predstavit to, ze budem musiet makat,ved ja nezvladnem akukolvek pracu dlhsie,ma to unudi k smrti!...no krasna buducnost,uz sa na nu vazne tesim..len nech nepride tak skoro.to je vse na dnes...

4 Comments:

Blogger Marylis said...

heh, Simi, neboj sa, nie si jedine stratene kura. aj ja som..kua..nicomu tam nechapem:) ale tak hadam to niak zvladneme;)

3:56 PM  
Anonymous Anonymný said...

Heh, caf Sima, tak nezavidim...

A vlastne na aku skolu to chodis?

Ja chodim na pravo na sukromnu VS.

6:48 PM  
Blogger Sly Boots said...

no ja som z tej skoly tez keket :D

7:07 PM  
Blogger sima said...

No hello Proky...ja chodim na Fakultu manazmentu UK...a je to dooost haluz!...a to pravo ti nezavidim teda ..pche ..

7:25 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home